Szerencsés vagyok.
csütörtök, július 08, 2010
Iszonyatosan nagyon szerencsés vagyok. Fel sem bírom fogni, hogy három ilyen ember tényleg itt van mellettem. Én mellettem.
Boldog vagyok. Nagyon boldog. Nem érdekel, ha ez megint azt fogja maga után vonzani, hogy napokat fogok végigszenvedni. Nem érdekel. Megéri minden egyes könnycsepp, fájdalom, mert ez az érzést nem adnám senkinek. Soha semmiért.

Köszönöm.

Akito. ~ Szeretlek. Elképzelhetetlenül Szeretlek még mindig. Itt vagyok, és ha engeded (vagy ha nem valószínűleg akkor sem engedlek el) még nagyon sokáig maradok is. Köszönöm.
Scarlet. ~ Még mindig nem ismerlek eléggé. Nem értelek meg teljes mértékben, de az ellentétek nem vonzzák egymást? Nem hittem volna, hogy ennyire megszerethetlek. Most már nem adnálak senkinek. Nagyon Szeretlek.
Bianka. ~ Rettenetesen hiányzol. Remélem, hogy vigyázol Magadra nagyon, és kihasználod ami erre a pár napra megadatott Neked. Szeretném, hogy boldog légy. Várlak vissza. Szeretlek.