péntek, április 02, 2010
visszaolvastam a régi bejegyzéseimet és hát találtam egy tesztet.
azt hiszem, elég sok mindenről megváltozott azóta a véleményem. meg jelenleg úgysincs jobb elfoglaltságom.. szóval igen, essünk neki. újra.

Van olyan ember, akire stílusikonként tekintesz? nem.
Milyen színű cuccokat szeretsz viselni? fekete, fehér.. szürke
Mit szeretsz magadban a legjobban? erre muszáj válaszolni?
Milyen hosszú a hajad? uh.. félhosszú?
Melyik családtagodat szereted legjobban? Hikari. ♥
Otthon meztelenül járkálsz? honnan tudtad? o:
Van, hogy körbetáncolod a hálószobádat egy szál fehérneműben? persze. napi rutin.
Mi idegesít leginkább a fiúkban? mondtam, hogy idegesít bennük valami?..
Mi a fontos számodra egy kapcsolatban? kölcsönös bizalom. és feltétel nélkül szeret. azt hiszem.
A külső számít? talán.
Tetetnél piercinget az orrodba? oda nem.
Melyik sztárokat tartod szexinek? sztárokat? .. nem feltétlenül. de jelenleg.. Izzy ~ nem aranyos?, Andy - és még nem tudom..

Zöld alma vagy piros alma? piros ? o_o
Mikor mész aludni? változó. hétvégente és szünetenként biztos éjfél után.
Péntekenként mit nézel a tévében? pénteken mire ágyba kerülök már nem igazán a tv-vel foglalkozom.
Tartod a kapcsolatot azokkal a társaiddal, akik elmentek az osztályból? nem.
Kivel beszéltél utoljára telefonon? unokaöcsémmel.
Milyen hangerőn nyomatod a szobádban a zenét? hangulattól függ.
Milyen színűek a függönyeid? jelenleg fehér.
Most mire gondolsz? aug. 20-ra és a viharra. ( Bianka jóvoltából. [msn] )
Gyakran beszélgetsz a szüleiddel? nem igazán.
Szereted a gyerekeket? a gyerektől függ.
Milyen alkoholt ittál utoljára? pezsgőt.. vagy nem. már nem emlékszem.

FILMEK

Rendezés vagy producerkedés? mi a különbség?
Gondoltál valaha arra, hogy a filmbizniszben dolgozz? nem hiszem.
Milyen szerepben tudnád elképzelni magad egy filmben? élőhalott? o_o uh.. vámpír. *
Melyik a legkevésbé ijesztő horror, amit valaha láttál? amit legutóbb láttam.. Jason X
Miről szólna a saját filmed? fogalmam sincs.
Hol forgatnák? városban. gondolom..
Melyik korban? a jelenben ?

ZENE

Melyik bandákat tudnád ÖRÖKKÉ hallgatni? szerintem többet is. de nincs kedvem felsorolni.
Mit hallgattál öt évvel ezelőtt? *visszaszámol* 10-11 évesen? nem emlékszem.
Melyik cédét fogod megvenni legközelebb? nem szoktam cédét venni.
Négy-öt éve milyen volt a zenei ízlésed? biztos nem olyan, mint most.
Melyik énekeséhez hasonló hangot szeretnél? a férfi énekeseket jobban szeretem. nem szeretnék hasonlítani senkire sem.
Milyen zene inspirál? hangulattól függ.
Melyik filmnek van a legjobb zenéje? rekviem. ♥
Van valamilyen válogatásalbumod? nem tudok róla.

ÁLMOK

Gyakran vannak rémálmaid? mikor hogy..
Általában miről álmodsz? változó.
Miről álmodtál legutóbb? beszóltam osztálytársamnak, ő meg megvert.. és aztán két olyan ember segített, akiről a legkevésbé sem gondoltam volna.
Mi volt a legutóbbi rémálmod? mikor lezuhantam a lépcsőről? bár inkább az ébredés volt fájdalmas.
Mi volt a legérdekesebb álmod? szerintem egyik sem érdekes. de mindegyik furcsa.. ( rajtam igazodj el. )

Előfordult már valaha…

…aludtál a szabadban? nem emlékszem.
…voltál már szerelmes? most is az vagyok. | Hikari. ♥
…csókolóztál haverral? nem szokásom.
…ittál alkoholt? aha.
…nyomtál már rágót a pad aljára? nem hiszem.
…vezettél autót? szerintem nem.
…elejtetted a mobilodat? én mikor nem ejtek el valamit?
…találkoztál valakivel, akit neten ismertél meg? igen..
…voltál Disneylandben? soha nem is akartam eljutni oda..