változtatni?
hétfő, november 09, 2009
kúrva élet. rohadtul elegem van. drága barátom-ismerősöm-egy ember.. igen, végre megkaptam a fejmosást. én elhiszem, hogy gyűlöltök. mert egy vagyok azok közül a tetves kis emok közül, akik nem érnek semmit. de akkor mi a faszért foglalkoztok velem? főleg te, akinek (nem érdekel, gondolj amit akarsz) semmi közöd az életemhez.! semmit nem tudsz rólam az ég világon. és rohadtul unlak, nem csak téged, de mindenkit. mi a francért szeretnétek megváltoztatni? akkor most közlöm veletek a nagy tényt.. NEM FOGOK MEGVÁLTOZNI. kúrvára nem érdekel már mit gondoltok, mert akiket el lehetett, azokat már úgyis elvesztettem. és nem fogok önsajnálatba menekülni esküszöm. de ezekután senki ne kérdje mi van velem. ez vagyok én, basszátok meg. nem tetszik? tudom. és ne tagadja senki, mindenki azzal jött, hogy változtassak ezen. de igazad van Krisztián, SZART SEM TESZEK ÉRTE. csak hogy nem is fogok. azért veszettül érdekes. nem igazán szeretek senkit kiemelni, de Asu mi a faszért nem mondta még soha, hogy változtassak a viselkedésemen? Akito is miért azt szögezte le, hogy talán nem nekem kéne változtatnom, hanem nektek..? de persze, hogy nem.

és akkor mostmár őszintén kijelentem, hogy irigyellek Krisztián. hihetetlenül irigyellek. meg tudod adni az Alexnak azt, amit én nem tudtam. és nem érdekel, hogy mit mondasz ezek után, de emberek állítása szerint kúrvára érdekes volt, ahogy a conon állandóan egyedül láttak. azt mondtátok, szeretnétek ha elmennék veletek. én elmentem, mert én is szerettem volna. de vagy nagyon nem illetem oda, vagy egyáltalán nem érdekelt egyikőtöket sem mi van. és ne merjétek tagadni.
az érvágós dologra meg már nem is merek írni semmit..
de inkább tarts továbbra is annak a hülye kis faszfej emos köcsögnek, akinek eddig. mert nem fogok megváltozni.


arra senki nem gondolt még, hogy nektek kéne azon változtatni, hogyan álljatok hozzám?