Ne szeress meg, elviselhetetlen vagyok.
hétfő, november 30, 2009
Oké, lehet megint én értelmeztem félre mindent. ^^ Megint én hibáztam. Beismerem, még ha nincs is így. De kérlek ne várjátok el, hogy ezek után bocsánatot kérjek. Kúrvára fáj ez az egész, de felfogom, hogy mivan, és én nem rontom tovább a légkörötöket. De ne várjátok el, hogy megváltozzam. Azt hittem, hogy minden rendbe jön, de tévedtem. Már rég tönkrement minden..

Nem hittem volna, hogy ennek ilyen ára lesz..

Azért sajnálom, hogy azt is elfelejtetted, ki vagyok.


Szerettem, de a csalódás fegyvert adott kezembe, súlyos pajzsokat, persze még sok ilyet tartogat tudom a lét,hogy akiért mindent megteszek, majd otthagy megint


Legközelebb jobban vigyázok.
Ha lesz legközelebb persze..


[ nem kívánok róla sem vitát, sem mást nyitni. már ha egyáltalán megértesz még.. ]