kérdezd meg Alízt!
péntek, november 06, 2009
" A következő év júliusában súlyos állapotba került akaratán kívül egy LSD-vel mérgezett csokoládétól, amit megevett, amikor egy kisbabára vigyázott Larsenéknál. Ekkor már nem akart többet kábítószerezni, de bűntársai nem engedték el.



"Július 22.
Láttam anyun, hogy sírt. Próbáltam erősnek és bizakodónak látszani. Jól tettem, mert bolondokházába fognak zárni, egy dilis intézetbe, sárgaházba, elmegyógyintézetbe, ahol gyogyósok és őrültek közt mászkálhatok. Levegőt sem birok venni a félelemtől. Apu megpróbálta tudományos szempontból megmagyarázni, de nyilvánvaló, hogy ő is teljesen ki van ütve. Annyira nem, mint én. Ennyire senki sem lehet.
Azt mondta, hogy a gyermekbírónak Jan és Marcie azt vallották, hogy hetek óta próbáltam nekik eladni LSD-t és marihuánát, és hogy iskolaszerte fogyasztóként és árusként is ismertek.
A körülmények ellenem szóltak. Szerepel a nevem valahol egy drogos aktában. Amikor Larsenék szomszédja a sikításra átjött a kertésszel, azt hitték, hogy megőrültem, és bezártak a gardróbba, megnézték a gyereket, aki már felébredt a kiabálásomra, és kihívták a rendőrséget. Mire ők kiértek, szétvertem magamat, megpróbáltam lekaparni a tapétát a falról, és a fejemmel próbáltam kitőrni az ajtót, míg agyrázkódást nem kaptam, és el nem repedt a koponyám.

Diliházba fognak küldeni. Lehet, hogy tényleg ott a helyem. Apu azt mondta, hogy nem leszek ott sokáig, mert azonnal megkezdi az intézkedést, hogy kihozzon onnan, s elvisz egy jó pszichiáterhez.
Egyfolytában ifjúsági központnak hívják azt a helyet, ahova menni fogok, de ezzel nem vernek át. Magukat sem.

Bolondokházába leszek zárva! Nem értem! Másoknak is volt már rossz utazásuk, mégsem küldték őket elmegyógyintézetbe. Azt mondják nekem, hogy nem igaziak a férgeim, és elküldenek egy olyan helyre, ami az összes féregnél és koporsónál is rosszabb! Nem értem, hogy miért történik ez velem! Lezuhantam a Földről, és most zuhanok a semmibe, és soha nem fogok leérkezni. Nagyon-nagyon kérlek, ne engedd, hogy elvigyenek. Ne engedd, hogy bolondok közé zárjanak! Félek tőlük. Kérlek, hadd menjek haza a saját szobámba aludni. Kérlek, Isten!" "

hát igen.. jó lenne már megszerezni a könyvet. o_o