irigylem csipkerózsikát
szerda, november 04, 2009
de most komolyan. o.O tudom, őrült elképzeléseim vannak.
de ő 100évig aludhatott, és senki azalatt senki nem szólt bele. megálmodhatta az egész életét, és miután felébredt rájöhetett, hogy mit rontott el. és aztán újrakezdhette.

de én még 4 órát is nehezen, hogyha alszom 24óra alatt. -.- mondjuk igen, ez egyre jobban meglátszik rajtam. ma is elég volt ledőlnöm az ágyba tévét nézni, és apám jön be 7 órakor, hogy vacsorázok. x-x én meg totál káó. mondom reggel van? na nem gáz. szerintem nem vagyok vérszegény. bár ahányszor megcsapoltak már..


izé.. és ma annyira aranyos cicaa jött oda hozzám hazafelé jövet. *_* komolyan elkezdett a lábamhoz dörgölödzni, és nyávogott. azt hittem Hikari, de fele akkor volt, és neki sárga szeme volt. haza akartam hozni. T_T
persze később letettem róla.. azért elvoltam vele egy ideig.