hűha.
péntek, november 27, 2009
hát én ezt nem regozom tovább.
de ez már kiábrándító.
lassan mindenki tönkremegy, és én végignézem ugyanúgy mint mások.
én mostmár nem panaszkodom, elfogadom tényt, ez vagyok. nem fog tetszeni mindenkinek de ez van. (figyeled a szavakból kicsendülő pozitivitást. ~) senkitől nem kértem, hogy akkor te most igenis szeressél és bízz meg bennem. az utóbbi napokban azt hiszem rájöttem, hogy kinek számítok valamit és kinek nem.
szóval köszönöm. <3

csak még egy kis ideig bírjátok ki ti is.
én még bírom...

amúgy ma voltam a Liskában. tulajdonképpen annyira nem rossz.. majd meglátjuk. de abban a suliban száz, hogy én eltévednék. ^^"



és megint beteg vagyok. megfáztam a tegnap. mostmár hiszek neked Anna, hogy gyenge a szervezetem. nem kicsit.
és tényleg nem lesz ez így jó..