" Hagyd békén! "
hétfő, november 16, 2009
Oké, megint totál elcsesztem mindent. Az ÉN HIBÁM. Mégsem tettem semmit.. csak az ágyon ültem a megszokott pózban, magam elé húzva lábaimat, kezeimmel pedig átkarolva azokat, és sírtam. ( Csak annyi különbségel, hogy most mindenki előtt. ) Megint MIATTAM volt minden. Tudtam, hogy mit fog csinálni, mégsem tettem semmit. Annyira szerettem volna hirtelen felugrani, megragadni a kezét, mégha tudom, fele annyira sem vagyok erős mint ő, és azt kiabálni neki, hogy Hagyd békén! . . de nem tettem. Helyette hagytam, hogy újra minden romokba dőljön.
Féltem..?
Vagy csak nem mertem?
Valaki mondja meg végre, mi a különbség a kettő között...



Tulajdonképpen én nem gyűlölöm.. egyikőjüket sem. Csak iszonyúan félek. És hiába próbálok nem hozzájuk szólni, ez mégis megtörténik. Persze mi lesz a vége? Újra fájdalmat okozok. Még ha nem is akarok..